Jan. 26, 2022

Onorthodoxe marketing met Aartjan van Erkel | #36 Growth Deep Dive Podcast

Onorthodoxe marketing met Aartjan van Erkel | #36 Growth Deep Dive Podcast

YES YES YES!
 
In de 36ste aflevering van de Growth Deep Dive podcast neemt Aartjan van Erkel ons mee in de wereld van onorthodoxe marketing. Moet je altijd de ambitie hebben om de nummer 1 te zijn? En moet je entertainend zijn in je marketingstrategie o...

The player is loading ...
Yes yes yes - Live

YES YES YES!

 

In de 36ste aflevering van de Growth Deep Dive podcast neemt Aartjan van Erkel ons mee in de wereld van onorthodoxe marketing. Moet je altijd de ambitie hebben om de nummer 1 te zijn? En moet je entertainend zijn in je marketingstrategie om goed te presteren? Je hoort het allemaal deze week in de Growth Deep Dive Podcast!

 

De stellingen van de week zijn:

 

  • Ondernemers zijn doorgaans te bescheiden in hun marketing uitingen.
  • Als je een boek schrijft moet je eigenlijk al een plan hebben om een tweede boek te schrijven.
  • Een blog bijhouden is voor veel ondernemers een gunstige tijdsinvestering.

 

Benieuwd naar zijn antwoorden? Check aflevering 36 van de Growth Deep Dive Podcast in je favoriete podcast app!

Wil jij het boek: nummer 1 van Aartjan winnen? Reageer dan op deze podcast! De eerste 10 personen die deze podcast delen op LinkedIn winnen het boek nummer 1 van Aartjan. Laat dan ook even achter waar het boek naartoe gestuurd moet worden!

 

Aartjan van Erkel – Copywriter – Auteur van twee business-bestsellers, waaronder MAAK ZE GEK! – Marketing & sales expert.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/aartjanvanerkel/

Website: https://nummer1.online/

 

Jordi Bron - Founder Red Panda Works

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jordibron/

Website: www.redpanda.works